[seo-breadcrumbs]

Statistici ale sandwich-urilor

Sandwich-ul e printre cele mai populare și “la îndemână” gustări; sandwich-urile gata-preparate pentru comercializare sunt o oportunitate de business tot mai profitabilă. V-ați întrebat vreodată care sunt tendințele în materie de sandwich-uri, pentru a putea dezvolta produse de succes? Iată ce își doresc consumatorii de la un sandwich în ziua de azi.
O cercetare realizată în Statele Unite în privința sandwich-urilor servite în unitățile Horeca arată că tendința mondială este către un stil de viață mai sănătos, 71% dintre consumatori ar fi dispuși să plătească mai mult pentru mezeluri de calitate superioară.

În privința conținutului sandwich-ului, 20% dintre consumatori, au declarat că partea de proteină este cea mai importantă: 12% s-au arătat mai interesați de brânză și pentru 9% este extrem de importantă pâinea, iar 47% sunt interesați de toate elementele sandwich-ului în egală măsură.

Tot în trendul hranei sănătoase, sandwich-urile ce conțin pâine integrală și tofu ca sursă de proteină, sunt în primplan, ceea ce este observat și din procentul de 25% dintre clienți, care ar fi dispuși să plătească mai mult pentru o pâine mai bună.

În topul preferințelor consumatorilor este și servirea unor sandwich-uri cu pâinea prăjită, fiind mai apetisante - 44% dintre consumatori apreciază acest aspect. De asemenea, un alt aspect important este reprezentat de modalitatea de ambalare, consumatorii preferându-le pe acelea care sunt ușor de mâncat chiar și dacă au mâinile murdare.

Sursa: www.foodbusinessnews.net