[seo-breadcrumbs]

Cariere

Gestionar depozit – Brașov

CERINȚE

Ce te recomandă:
- Studii medii finalizate;
- Experiența de minimum 1 an în relațiile cu clienții și operare PC (Excel - avansat) constituie avantaj;
- Abilități de utilizare a calculatorului, de introducere de date în vederea procesării lor electronice, de utilizare Microsoft Office (Word, Excel);
- Experiența în SAP/ERP constituie avantaj;
- Experiența în arhivarea documentelor și în casierie constituie avantaj;
- Bune abilităti de relaționare, capacitate de ascultare, personalitate echilibrată;
- Capacitate de concentrare, prezență de spirit, dinamism, orientare spre client;
- Receptivitate față de nou și dorința de autoperfecționare;
- Disponibilitate de lucru în ture 12/24

RESPONSABILITĂȚI

Descrierea jobului:
- Vei face recepția cantitativă a produselor de morărit;
- Vei centraliza și vei transmite comenzile către departamentele client intern;
- Vei coordona activitatea de livrare a produselor și subproduselor de morărit;
- Vei superviza încărcarea mijloacelor de transport cu marfă, conform tabelului de livrări (confom programărilor);
- Vei verifica pe teren stocul de produse de morărit

CE ÎȚI OFERIM NOI

- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masă în valoare de 15.18 lei/buc;
- Concediu de odihnă (minim 21 zile - maxim 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă;
- Transport decontat integral;
- Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite

Trimite CV

  • Accepted file types: doc, docx, pdf.

Contactează-ne la telefon: 021.406.62.08

Acest câmp este obligatoriu.