Log-in | Register
 
7spice
 
Media

Principalele 10 tendinte actuale din industria FMCG

Tendințele sunt, prin definiție, modele lent emergente, care ne permit ne adaptam și să recunoastem schimbarile. Le putem ignora sau putem alege ne bazam pe ele. V-ati putea intreba cand au început să apară. Criza globală din 2008 a modificat temeinic lucrurile pe care le pretuim in si din aceasta lume.


Bruno Machado, expert in trendurile internationale de pe piata bunurilor de consum, ne impartaseste principalele 10 tendinte actuale din industria FMCG:


1.    Proteine ​​de origine vegetala, nu animala. Proteina ​​a fost un superstar în industria alimentară pentru ceva timp, dar norii de furtună se adună peste proteinele de origine ​​animala. Asteptati-va la o crestere a proteinelor vegetale în 2016.


2.    Grasimile se intorc. Raufacatorii sănătatii tind să vină și să plece în industria alimentară, și grasimea este unul dintre cele mai mari personaje negative din industrie în ultimele decenii. In ultima perioada insa, grăsimea a inceput de fapt sa fie promovata ca un ingredient sănătos în categorii la care nu v-ati aștepta, cum ar fi apa îmbuteliată.


3.    Alimentele care se pot bea. Evoluțiile recente, cum ar fi laptele de arahide si inovatiile extinse in domeniul supelor buvabile care umplu zona neacoperita dintre supă și smoothies sugerează că noțiunea de masă lichida poate fi o idee al carei timp a sosit în 2016.


4.    Băuturile răcoritoare devin grele. Umpland un decalaj între prea-dulcile băuturi ready-to-drink si bauturile mai sofisticate, cum ar fi berea, vinul sau băuturile spirtoase, băuturile carbogazoase dure vor fi o tendință de urmarit în 2016.


5.    Indulgență permisivă. Adăugarea de ingrediente sănătoase ,mai bune pentru tine la produsele alimentare indulgente este o nouă tendință in crestere.


6.    Noua mea rutina de îngrijire personală. Tendința consumatorilor mai tineri de a-si schimba stilul sau aspectul bazat pe timpul zilei ar trebui să ofere un teren fertil pentru inovarea în noi rutine de îngrijire personală în 2016.


7.    Mic este frumos.Mare nu mai este ce era odata. Consumatorii isi arată dragostea tot mai mare pentru branduri și produse mai mici de la companii mai mici. Asteptati-va la mai multe lansări de produse noi, în 2016, pentru a evita impresia de prea prelucrat sau produs în masă.


8.    Bun-venit OMG 2.0! Organismele modificate genetic (OMG-uri) au fost un magnet pentru controverse încă de la începuturile lor; termenul de valabilitate extins, deșeurile alimentare reduse, precum și o utilizare mai eficientă a resurselor naturale fac din noua generatie de OMG-uri o tema din ce in ce mai verde.


9.    Dulce cu acrul. După cum incepe sa se contureze 2016, asteptati-va la consumatori să fie mai dulci cu acrul. Gustul acru ar putea fi următoarea tendință mare în alimente și băuturi, cu aromele acre invadand toate zonele, de la bomboane și bere la legume.


10.  Frumusete anti-poluare. Asteptati-va la inovații în domeniul produselor de îngrijire a pielii și parului, proiectate pentru a lupta împotriva poluării urbane în 2016. Am putea vedea chiar soluții specifice de ingrijire a pielii pentru aerul poluat din interior sau exterior.


 

Sursa: https://www.linkedin.com/pulse/10-trends-watch-fast-moving-consumer-goods-2016-bruno-machado